Pages

18 February, 2013

aidiJUMA - saya SUKER!



warna-warni outlet CM


aku berkesempatan ke AJ outler kat CM baru2 nih
selalu dok belek Fb shj
teringin jugak nak try

aku terjupe outletnya kat CM
giler lama tak ke CM
kalo ikut track record CM adalah tempat paling aku suker pg
zaman aku sekolah dulu
tempat dating,memonteng..hahahahaha

aku sekarang lebih prefer pakai tudung bawal semula
antara alasannya
aku rasa bawal nih lebih fleksibel kot
simple, mudah & yang paling penting MURAH
aku bukan jenis orang banyak duit
boleh beli tudung beratus2 ok
its not me!

baik aku bawak anak2 makan
daripada perabis duit beli tudung ratus2
alih2 rosak jugak at the end
tudung paling mahal aku ada ialah rega RM35
itupun tudung raya lepas
alih2 aku tak pakai sgt pon
membazirkan!!

ke AJ pada mulanya
aku terfikir mesti mahal reganya
tetapi sebenarnya ia adalah murah
semurah RM7 untuk plain colour
dan misi aku memang nak cari tudung plain
rembat 4 helai baru RM28
kainnya lebih lembut berbanding yang dibeli RM10 sehelai kat Jalan TAR

truly recommended kawan2
bukan sebab namanya aidiJUMA
tapi in term of quality kainnya
reasonable price
dan banyaknya pilihan warna
memang rambang mata!!

cukup bulan rasa macam nak pergi lagik
tetiba rasa macam nak kumpul setiap warna

mama is over ok!
hahahahahah

RM7 sehelai..sama rega sekali makan pagi kat KL Sentral
sapa tak mo !!





6 comments:

Rohani Hashim said...

kat mana nk dptkn adijuma ni kaklynnn

Dr Singa said...

kumpul..
lepas tu gantung macam kat kedai tu!
senang cari!!
:)

Imaan09 said...

waa, bes. tp nk pegi CM tu la ntah bila taun..huu

littlehumblelynn said...

Hany


Central market ada ;)

littlehumblelynn said...

DrSinga

Kalo nk war gy kedai-haruslah kena skip bfast-lunch lat opis!!

Kena ada walk up closet gitu

Sila verangan!

littlehumblelynn said...

Lea

Sekali-sekala trn kl
Mesti hilang stress ;)