Pages

05 November, 2012

MONDAY blues

teruk benar :(
aku rasa aku ok hari nih
datang keja berbaju kurung
warna pink+hijau
pakai handbeg pink
tudung pink + kuning-pelangi gitu!

datang awal- kul 8am dah terpacak kat opis
dah siap breakfast mihun goreng + teh ais +kuih lopes
serba okey mood aku pagi nih

belum apa2
tak sampai kul 1130am
si boss katik MR K dah hantar email siap penuh tanda ???
gara2 aku bercuti kecemasan Jumaat lepas
rasanya panjang lebar explanation aku hari tuh

hari nih dia threaten nak cancelkan cuti aku 16hb nih
katanya aku dah amik jumaat lepas
aku pun bgtau tak boleh
sebab 14hb mmg aku nak balik kg suami
ada wedding sepupunya
jadi aku bagitaulah- samada boss nak approve @ tak?
saya still akan bercuti jugak
titik
noktah

takkan tak boleh nak beza cuti kecemasan
dengan cuti yang beralasan

kadang2 mood yang bermula dgn baik
akan jadi huru-hara
bila berdepan dgn orang yang moodnya
x berapa nak baik pg2 isnin nih!!

banyak citer nak kurepekkan
tp mood sedikit kedaung
selepas mengadap boss moody pagi nih


*rasa nak balik awal - dah x larat mengadap muka boss


2 comments:

Ibu n Abah said...

lynn..
jadi boss memang tak mudah...
bila moodnya merudum.. dia patutnya tak perlu layan moodnya tu..
dahulukan yang patut didahulukan iaitu kakitangan dan tugas...
manusia..
payah mau cerita.. kan?

mama maman aka yana said...

sabar ok..