Pages

11 November, 2012

Auni 1st concert :))

merahnya mulut si kecik nih!!


pentas pertamanya!





semalam sempat jugak 

melapangkan masa tgk Auni buat persembahan
dalam konsert pertama taskanya


walaupun dalam keadaaan hujan

tapi kebanyakan ibubapa sangat supportive program taska
aku pun sgt excited tgk Auni
setelah berminggu2 aku dgr mulut becoknya menyanyi
setelah lamanya aku melayan dia cat walk jadi ayam
alahai anak...


dia tak takut2

tak segan2
auni join persembahan lagu "Pak Maman ada kebun"
dia berlakon jadi ayam
alahai..comel sgt!!


apapun seronok tgk perkembangan Auni di taska baru

dia memang seronok compare dok taska lama
alhamdulillah,rezeki aku agaknya
dapat jupe taska yang baik utk Auni
next year kak ain pun akan aku transitkan kat sini
semoga dipermudahkan serba-serbi



1 comment:

Imaan09 said...

Wah..soap make up..mesti best kan..