Pages

27 August, 2009

Pantang & Puasa.... x best ponnn!!


org kata best ler pantang tgh bulan posa
tp aku rasa macam sengsara jer..
disaat bulan posa nih
aku pun tak ubah macam org yg posa wpun sbnrnya x posa pun
sbbnya segala menda tak leh makan...tak leh rasa
nak minum ais jauh sekali
time2 pantang ni ler
aku nak minum soya cincau sejuk2 tuh...
sedapnya...
kalah org posa aku nih...

dah ler sengsara menahan nak makan
sengsara keduanya
nak menganti posa nanti
jenuh!!

aku dijangka akan tamat tph berpantang
pada 30-9-2009
lambat lagi tuh
aci tak kalo pantang ala cina je
baru 30 hari
org melayu nih smp 44 hari pulak..
apa relevannya
aku pun musykil

ptg td g bwk auni
amik darah lg
tgk kuning dia banyak mana lagi
alhamdulillah
reading dlm 10.6
tp auni menangis bagai nak rak..
kesian auni..

kena repeat next week monday
tp rasanya aku tak mo pg lg
kesian kat auni
aku harap dia makin pulih by this weekend..

No comments: