Pages

11 August, 2009

hanya ALLAH yg tahu!!

hari nih mmg aku terpaksa bercuti
sbbnya malam td ain demam panas
dan batuk x berhenti
aku betul2 risau
dgn keadaan H1N1 yg betul2 menakutkan aku
sinced sjk akhir2 nih mmg aku tpaksa heret ain ke GH
dkt GH tuh mmg ramai org sakit
macam2 virus tersebar..
cuma mata kasar kita je yg tak nampak

aku pun disebabkan dah takde cuti
terpaksa pg bwk ain g klinik
amik ubat dia & MC aku
kebetulan dr malam td aku kena diarrhea
mungkin sbb makan nasi lemak semalam
doktor check BP aku
little bit high kat doktor
terus doktor bg MC 2 hari smp esok
alhamdulillah....

by 4.30pm
sekali lg
aku heret si ain tgk tok ayah dia d GH
rupanya FIL aku ada minor operation hr nih
haram aku & papa tau
doktor buat tebukan di kedua2 buah-pinggang FIL ku
utk mengurangkan bengkak di kedua2 kidneynya
mmg FIL ku selain ada prostat cancer
dia jugak mengidap failure kidney problem
kesian aku tgk FIL ku
hanya ALLAH yg tau
betapa sayunya hati aku
melihat keadaan FIL ku selepas minor operation td
FIL ku smp demam panas
MIL ku sekali terkena tempiasnya
terus naik BP dia
aku & papa pujuk dia balik
tp dia tak mo..
(hati seorg isteri..aku mengerti betapa sshnya ht MIL ku itu)

Aku hanya mampu berdoa
smg ALLAH meringankan beban yg FIL ku tanggung kala ini
smg FIL ku akan beransur sembuh
aku tak harap secepat 24jam
asalkan dia cepat sembuh...
asalkan dia tak menanggung sakit yg amat sgt
macam apa yg aku lihat hr nih
smg FIL ku boleh cepat discaj ward
hanya ALLAH yg tau
percaturan & perancanganNYA
kau permdhkanlah segalanya

No comments: