Pages

05 April, 2016

Quick updates!

Maafkan aku kalo ada yang belek blog ni
Post adalah super sendu
Aku super busy
Dan super malas
Kadang2 ada rasa nak tutup blog ni
Tapi sayanglah pulak..

Masih ingat kisah sepupu aku yang mengidap penyakit kegagalan buah pinggang
Beliau dah takde pada 27-3-2016
Meninggal dunia setelah 40 hari lebih dok ICU Hosp Taiping
Kematian itu mmg sangat menginsafkan
Tak kira samada kita muda @ tua
Kita sedia @ tidak
Bila tiba masanya
Tiada siapa yang boleh menidakkannya



Hidup aku as usual takde apa yang menarik
Pegi keja balik keja
Mengadap anak2
Ada masa rajin masak
Ada masa makan kat kedai

Habis cuti sekolah baru ni
Mengadap result exam anak2
Auni menunjukkan tahap penguasaan yang baik compared to kak Ain utk 1st semester ni
Apapun still long way to go
Aku cuma berharap aku tak lost track utk  amik masa mengadap homework anak2 walau penat m/mana pun

Oklah..for starting
Aku stop menaip kat hp ni
Dah lama sgt tak on lappy tulis blog
Sumer guna hp saje

Aku akan cuba menulis lagi
Banyak benda nak tulis tapi masa yang tak berapa nak ada

*update ttg Adeeb
*kisah MSS 
*resepi
*outing


List aje banyak
Tapi rajinnnya ke laut!

Sebelum itu
Ini quotes menarik buat renungan!

Peace!





No comments: