Pages

19 September, 2012

Teambuilding- Sunway Lagoon 9/9/2012


opis aku nih
mari sawannya
mmg sokmo2 nak wat teambuilding
memperabiskan budget department kekdahnya

aku bukan tak suker pg
tapi sbb selalunya sbb faktor tempat yang tak best
atau sebab menyampah dgn acara2 yang dorang buat
kadang2 tak masuk akal

tp tahun nih aku pg jugak
saje bagi moral support kekdahnya!!

the good things about this teambuilding
ianya dijalankan di Sunway Lagoon
abis buat segala aktiviti
kitorang pakat berendam
smp esoknya aku demam
muahahhaha!!

giler lama xgi sunway lagoon
mensakai kejap hari tuh
hajat dihati nak bawak kanak2 kat sini
tunggulah hujung tahun nih ke..

sila layan gambar yang x seberapa nih aje



dosa mata banyak kat sini..





cabaran pertama naik titi gantung-- ini pun aku larik awal2..tak kuasa!!




officemate sengal #


chubbynya aku kan!!


suh paksa naik menatang nih bayar pun aku tak mau...sgt menakutkan!!


antara aktiviti wajib kena naik menatang nih..tapi aku menyorok..hahahah


giler sakai dok atas tuh..terjerit2!!




muka mereka2 yang kaki mengelat :))


ini sahaja aktiviti yang aku join..naik cawan gergasi pusing laju2 nih..oklah jugak!!


ini lagi satu menatang yang menakutkan..menatang nih leh pusing 360 darjah ok..sapa ada darah tggi,sakit jantung.sure inallillah...hhuhuhuu!!
mmg have fun
tp yang paling seronok adalah aktiviti berendam tuh je lah..
segala games..group aku kalah

apa ada kisah!!

setakat dapat hadiah jam tangan sunway jerk!!
apanakkisah##


apapun..kena simpan duit 
bawak kanak2 dtg sini

tiket masuk agak mahal yea kawan2
sila google yek

belum lagi bab makan-minum
nasi ayam RM15 satu set
milo secawan RM6
rasa nak telan dgn straw sekali ok..

outside food is not allowed
jangan mimpi nak bawak masuk
sbb dkt entrance sahaja
ada pak guard tukang geledah beg masing2 

cisssss.....!!

*hopefully tahun depan opis wat teambuilding g jauh2 sikit..g tasik banding ke..

2 comments:

Nor Idayu Abd Rahman said...

Bestnya.. Dahla tak pegi Sunway Lagoon..

Imaan09 said...

haha..dah k lin main apa je..?