Pages

11 September, 2012

down with Fever & Flu :(


jom pijak batu sakit nih lagik?

biasalah penyakit post raya
atau jugak penyakit yang datang slps raya!!

semalam mmg Annual Leave
sbb mmg dah agak sure akan kepenatan balik dr team building opis
yang berlangsung ahad lepas
semalam mmg dah start hint2 nak demam tuh
start dgn flu-sore throat
petang semalam konon2 nak bg badan berpeluh
pglah jogging kat Taman Tasik Cyberjaya
siap pijak2 kat batu reflexology tuh lagik

balik rumah mmg confirm demam
siap badan panas
pakej dgn pening kepala
masak jugak utk dinner
stok campak2
kalo aku anak beranak nak makan..mungkin x serajin itu nak masak
since in law ada kat rumah..mmg kena masak jugaklah kan!!
namanya memuliakan TETAMU kekdahnya!!

hari nih terpaksa MC
mlm td Auni lelah pulak
dgn flatt nak mam***
melayan auni yang cranky
aku plak jenis takleh telan ubat flu
mmg susah nak bukak mata
tak tahan sgt2!!!

pg klinik..sot set sot set
doktor pun nak tergelak tgk aku berbungkus
dgn kelek auni yang cranky
balik klinik
masak jugak utk lunch
setelah telan ubat demam,antibiotik,clarinase
aku pengsan lagik!!
aiyokhhhh melepek sungguh!!

sekali sekala demam ada untungnya
lohkong tolong kemas dapor
lohkong siapkan nasi utk wife terchinta

sekali-sekala
apasalahnyakan!!

esok-- mmg kena pg keja
tak leh tidak2
keja banyak menunggu!!

doakan aku cepat2 sembuh!!

2 comments:

Ibu n Abah said...

Semuga cepat sembuh Lynn...
- memteri kesihatan pun sesekali demam gak... rehatlah bila dapat demam... :-)

Imaan09 said...

get well soon kakak.. saya pun cuti..annak2 demam berjemaah