Pages

15 September, 2012

Ain-her POTLUCK & next year plan :)


aku selalu sedikit blur
bila kena menghadiri acara POT LUCK
sbb selalunya blur nak masak apa-nak bawak apa
almaklumlah..skill memasak agak kedaung jugak!!

buat orang keracunan pulak nanti
muahahaa

hari nih kak ain ada majlis open house di Tadikanya
diminta ibubapa menyediakan makanan utk dibawa bersama

dah 2 hari surat tadikanya sampai
2 hari jugaklah 
aku dok google
kejap nak buat coctail buah
pastuh nak wat agar2 pulak
pastuh tukar nak wat kuih talam pulak
sampai ke pagi ni--finalised

kita goreng mihun spore sudaaaa!!

ke kedai beli bahan mentah nak masak

keletung-keletang kat dapor
siap!!!

jangan takde langsung kan!!
kesian plak tgk ain merengek2 tanya apa nak dibawa ke tadikanya

its kind of moral support jugak pada anak2
kita support segala aktiviti sekolah anak2
kita tunjukkan penglibatan secara langsung

so she will know that we CARE for her
kita nak tunjuk yang kita amik berat urusan persekolahan dia
ini antara permulaan yang baik
aku harap smg Allah mudahkan /lorongkan kelapangan waktu
so bolehlah aku sentiasa ada masa utk anak2

insyaallah!!

she's so adorable yet so fragile !!


ain akan berumur 7 tahun
aku & papa sepakat sekolahkan dia di kawasan rumah shj
walaupun mula2 ada niat nak hantar sekolah agama Al Amin
tp disebabkan lokasi agak jauh
maka- dibatalkan shj !

makin seriau bila teringatkan tahun depan
susah hati sbb kak ain akan bersekolah pagi & petang

kadang2 as mom
mmg aku paranoid!!

tapi bila teringat dulu2
aku pun macam tuh jugak
pg sekolah agama
ptg sekolah kebangsaan

boleh jek!!

tiba bab anak sendiri
serabut bagai!!

muahhahahahah!!
taknak pikir2 skrg

almaklumlah..si mama nih paranoidnya lain macam!!




No comments: