Pages

17 September, 2014

Hadiah hari jadi yang ke 35 tahun

17-09-2014
Hari lahir yang ke 35 tahun

Makin tua
Makin menuju ke alam sana
Tak tau sampai bila Allah pinjamkan umur ini..

Doa aku byk2 semoga makin kuat & matang sebagai ibu & isteri
Moga Allah anugerahkan kesihatan tubuh badan
Dan dikurniakan kemurahan rezeki hendaknya

Dan sbg menghargai badan sendiri
First of it
Gi wat eye check up
Setelah bertahun lama tak check mata

Dan inilah yang aku dapat


Sila mengadap optometris
G wat cermin mata

Rasa makin tua
Mata pun dah tak setajam dulu
Allah tarik sikit2 nikmat usia muda

Allahuakhbar
Tapi sekurang2 masih bersyukur
Sebab Allah masih bagi nikmat melihat wajah2 kesayanganku

Dah tua2 nih
Hadiah dah tak penting sgt
Yang penting tanda ingatan dr family terdekat
Itu lebih penting
Hari nih adik beradik pakat lewat wish,dah bergenang airmata 
Punyalah emosi ok!

Apapun utk yang sudi wish kat fb,whatsapp
Terima kasih byk2
Semoga yang baik2 jugak utk kalian kembali
I/allah!!

Malam nih kalo umur panjang g makan2 sama anak2 aje rasanya
Cukuplah celebrate kecik2
Dah tua sgt nak potong kek bagai
Hahahahah!!







1 comment:

norey said...

selamat hari lahir lynn.....
semoga dimurahkan rezeki..dipanjangkan usia.....dan sihat sentiasa..aminnn