Pages

23 September, 2014

Dinner @KL Convention Centre

Sabtu lepas
Join dinner kat KLCC
Tema international cultured

Aku malas nak pikir banyak
Dan malas nak peghabis duit semata-mata nak g dinner
Pakai baju kurung moden sutera crepe yang last sekali pakai 2 tahun lepas

Settle!!


Dengan rakan sekongkol
Aku mekap sesimple mungkin
Mekap beria kang orang ingat hantu raya
Mekap edisi 2 tahun sekali jgk

Dinner best
Makan sedap 
Entertainment menarik
Dan yang paling menarik
Emcee malam itu adalah Harith Iskandar

Sampai kebas mulut asik gelak aje
Serious lawak dia nih!!


Sempat jugak snap gambar sekeping wpun mutu gambar kurang cantik
Guna iphone tgh gelap 
Lampu kelip-kelip
Spotlight biru
Stress aku!!

Apapun Harith memang sgt friendly
Blh rasa betapa wpun dia penat emcee 4 jam straight
Dia still nak layan peminat yang beratur panjang

Ok,next year kalo panjang umur
Mari kita pegi lagik
Sekali sekala kena berjimba2 tanpa kanak2
Malam tuh aku balik rumah kul 1:30am
Sila pengsan!!!


4 comments:

norey said...

Lynn...ko sama dengan aku..xde nak beria² kalau ada function...simple yg mungkin...

AMIIZAA said...

tetap cantik dan manis:):)

littlehumblelynn said...

Amiiza,

Hahahha..cantik gaya marhaen nih..serba xde kata org..

littlehumblelynn said...

Rehan,
Jgn membazir..xde sapa nak tgk aku pun.ibu beranak tiga..setakat nak g makan jer pun