Pages

31 August, 2014

3-4-5

Aku pos gambar nih kat ig
Tak sangka dapat komen macam nih




Baru perasan
Nama Ain-3 huruf
Nama Auni-4 huruf
Nama Adeeb -5 huruf

Memang super coincidence

Nama Ain gara2 terpengaruh dengan kawan baik masa keja dulu-si A'a
Dia selalu sebut ttg nama anak saudaranya-comel,cheeky & nama pun senang nak sebut.
Maka mmg reserve nama Ain tuh awal2 in case kuarnya baby girl wpun masa 1st pregnancy doktor confirm mmg boy
Tapi kuasa Allah,lahir2 jer mmg perempuan
Maka kami suami isteri namakan Ain Darwisyah

Si Auni nama ini diberikan oleh bff -Linda
Aku mmg nak cari nama singkat yg senang disebut & ada maksud yang baik
Sebab dah confirm girl
Maka kita letak Auni Irdina

Yang si Adeeb
Inilah satu2nya nama si papa yang pilih
Katanya ada seorang kawan masa kat UM dulu
Student yang cerdik,penerima Anugerah Chancellor
Moga2 ada tempias katanya
Dan utk melengkapkan nama si Adeeb aku yg mmg berkenan nama Ridzqin-bermaksud murah rezeki

Aku percaya nama yang kita guna itu
Ada doa dalamnya
Maka kena beri nama yg baik pada anak2

Dan ada satu coincidence lagik
Nama mak aku Ainee
Dan mostly nama anak2 dara ada ikut nama mak
Motif-aku nk mak tau aku inspired dgn dia,jadi aku nak anak2 ada kekuatan luar biasa macam mak


Dari kiri Ain,Azlin,Auni,Ainee & Adeeb

Ya Allah
Panjangkan usia ibuku
Kurniakan kesihatan yg baik buatnya
Dan kurniakan aku peluang,ruang waktu & kemurahan rezeki utk berbakti pada mak
Amin ya rabbal alamin.










No comments: