Pages

18 December, 2012

macam2 SEMALAM

:))



semalam pagi2 sblm subuh  

pukul 4am isnin
terbangun sbb lohkong kejutkan
katanya alarm kereta berbunyi dgn kuat
dia ajak teman turun bawah
let say konon2 kalo betul ada orang
aku leh back up dia
muahahhaha!

giler seram disitu

kronologinya
lohkong terdengar bunyi motor depan rumah
suddenly alarm keta aku berbunyi

mujur bila turun
mereka yang tak berkenaan tuh
dah cabut larik kot
sbb alarm kuat bunyinya!

phuhh seram!!

semalam pagi 930am

beria siap2 pg keja
tapi at last aku MC
diarrhea
rasa nak merangkak sakitnya
giler azab

mmg worst case scenario betul
telan air garam
telan ubat angin
telan ubat berhentikan perut memulas

still berlarutan smp hari nih
but still nampak recover sikit
berbanding semalam

pagi tadi

pukul 5-6am kot
boleh termimpi "aku sedang sarat mengandung"

pagi2 dalam keta
bagitau lohkong

sampai opis google dulu tafsir mimpi

yang paling best tuh
"nak dapat wang kekdahnya"

chaiiit!!!
kan gaji
kan bonus

tepuk kepala laju2!!

ada sapa2 nak belanja aiskrim gelato MV ?
perempuan mimpi mengandung adalah mengidam!

ahaks!


2 comments:

HudaMJ said...

suka laa coret2 akak. saya follow sini lah ek. anyway mimpi ngandung adalah mimpi yg paling saya takut hehehehe

littlehumblelynn said...

hudamj,

tq dik sbb sggh sini :))