Pages

06 December, 2012

hibernate :(

alahai...



maafkan tuan tanah
sedang diuji sedikit dari Allah
batuk non stop
malam2 susah betul nak tido

dgn sinus lebih memburukkan keadaan
hidung pun rasa macam swollen
walaupun xde running flu

pegi klinik isnin lepas
antibiotik pun dah complete course
tp still x ok2 lagik

hari nih x tahan sgt
g klinik kat TTDI
amik ubat lain pulak
hopefully serasi hdknya

dah x sanggup rasanya
batuk sepanjang malam
mmg seksa rasanya!!

amik..macam2 jenis ubat
ubat cair kahak jenis soluble
antibiotik-augmentin 2 papan
ubat batuk-utk siang
ubat batuk-utk malam
ubat gargle utk tekak yang swollen
ubat sakit tekak utk hisap
phuhhhh!!

mujur insuran bayar
kalo aku bayar- x tahu berapa ringgit kosnya

doakan aku
cepat2 sembuh yek
dah tak larat macam nih
kena keja lagik..suara pun dah bunyi macam suara BAPOK
husky !

banyak benda nak merepek
tapi pelan2 lah yea

selalu pusing blog kawan2
guna tablet galaxy tab masuk air aku tuh
masalahnya bile nak leave comment
dok tunjuk error message shj
jalan2 tumpang baca
tumpang senyum
tumpang sedih
nak jawab komen pun xdpt
mintak maaf banyak2
kena tggu weekend baru smpt nak ngadap lappy kat rumah
weekdays nih...sila bermimpi nak pegang lappy
balik rumah-byk keja menunggu!
huhuhuhu!!

sila bertabah!!







3 comments:

Daddy Ziyyad said...

Moga cepat sembuh.
Memang sekarang musim batuk flu...perubahan cuaca...klinik saya mmg ramai kes kes common cold

indahhouse said...

Salam kak lynn,
last time, saya minum ubat batuk Uphadyl forte expectorant,ccm, Alhamdulillah batuk saya hilang. Masa tu masuk malam jer batuk sampai sakit dada. Doktor klinik bagi ubat 2 dlm 1 ubat kahak campur batuk, sangat simple. Dah 2 minggu batuk, hubby suruh makan ubat batuk yg dia ambik, ubat ccm, terus ok.

Imaan09 said...

kak.. org kata kalu batuk JANGAN makan ubat batuk.. xtau sejauh mana kebenarannya.. akak minum laa madu+limau..sian, semoga cepat sembuh ye kak lin