Pages

05 October, 2012

throughout this week

:))

rasa macam minggu nih terlalu panjang rasanya
dgn kelam-kabut dgn shifted  department baru
dgn terkocoh-kacah nak digest semua perkara2 baru
dgn huru-hara bila mak jatuh sakit

memang minggu paling penat
tapi seronok jugak
banyak perkara baru yang aku adapt minggu nih shj
menghadap bos baru tapi lama
masih ingat pada si katik?
drsinga sure ingat kan!!

kali nih xmo gelar gitu lagik
sudah insaf ok!
skrg panggil shj mr K ok.
now mr K dah kawin
dah mellow sikit
x berapa nak kerek macam dulu lagik
seronok pulak keja bawah dia skrg
dia bagi kebebasan penuh utk bekerja
takde nak sibuk2 sgt dgn kerja aku
as long as sumer benda siap
alhamdulillah!!

ikutkan aku meroyan bising jugak
bila tahu terpaksa shifted keja under dia jumaat lepas
tapi bila fikir2 semula
everything happens for a reasons *

esok mungkin akan g opis kejap
ada benda nak settlekan
ahad - kena teman kak ain pg excursion kat Zoo Negara
alang-kepalang bawak si Auni sekali

petang esok..nak g beli barang2 yang rasa2 nak kena bawak ke Kuching minggu depan
niat di hati nak beli sandal baru utk diri sendiri
top up toiletteries
dan settlekan baggage dlm minggu ini jugak
smg x kelam- kabut minggu depan
itu belum campur
bab pening kepala nak kira kain baju nak diangkut
baru outstation dlm msia jerk
kalo gi overseas mahu pengsan 4-5 round
sbb sure pening memikirkan baggage masing2

apapun doakan sumer yang baik2
doakan spy bondaku yang terchinta
cepat2 sihat

anyhow have a blast weekend

see till next entry !


2 comments:

Dr Singa said...

si katik dah insap..

kikikiiiiiiiii

Imaan09 said...

Si Katik?ingat2.. harap dia cepat2 dpt anak.. then dia akan 7x ganda pahammm lagi memahami..