Pages

03 October, 2012

perancangan & halangan

mengikut perancangan awal
aku & family bersama adik & mak
akan bertolak ke Kuching pada 12/10 nih

tapi keadaan kesihatan adik aku
yg masih bertongkat itu
serta keadaan kesihatan mak
yang merosot sedikit
dgn batuk & demamnya
batuk yang seperti tak nak reda langsung
buat aku sgt susah hati!

aku doa banyak2
smg dalam seminggu lebih nih
mak & adik beransur pulih
kalo boleh taknak sesiapa pun yang menguzurkan diri last minute
setelah beria plan itu & ini dari awal lagik

permudahkan ya Allah
berikanlah kesembuhan kepada kedua-dua mereka



*a bit down !

3 comments:

zailamohamad said...

Insya Allah..aku doakan semga ko & famili dapat ke Kuching dengan gembira menikmati pemandangan ciptaan Allah swt

Dr Singa said...

insya Allah..

makan ubat ya.. pesan kat dia orang..

Imaan09 said...

moga dipermudahkan kak lynd..