Pages

16 October, 2008

serabutnya aku...

agak lama aku tak on blog aku punya entry nih...bz sikit & quite serabut sikit..
aku still pening kepala memikirkan jadual period ku yg tak dtg2 nih...
kemana kau menghilang!!
abis kacau-bilau mood aku sejak 2 minggu yg lalu..
pimples pun makin naik..macam zaman anak dara dulu..
mana aku tak pening kepala..
kalo betul ada baby..tak ler aku kisah sgt..
ini takde..
sedihnya aku...

anak aku si ain tgh batuk2..
tak surut2 sejak raya hr tuh..
sian ain..
batuk lebih2 sikit sure muntah semula..tgh tido pun jadi muntah jugak..
mungkin keadaan rumah baru kami kali nih..keadaannya betul2 sejuk..
aku pun tak paham kenapa sejuk sgt..
kalo dulu aku tido masa tggl pdn mewah mesti pasang kipas tahap 3
skrg tak pasang kipas pun takper..
cuma aku still psg jugakler wpun level 1
sbbnya ada sang nyamuk yg suka membingitkan telinga..
anak aku pun dah pandai complaint..kalo aku tutup kipas..
dia kata.."mama..nyamuk gigit ain..bukak kipas.."

si ain dah bijak cakap skrg..
dah boleh ajak lawan bercakap..
kdg2 dia bahasakan diri dia tuh "kakak"
alahai cutenya..
macamler ada nak dpt adik..

No comments: