Pages

23 October, 2008

balik kg...


Esok kalo takde aral,aku & family aku akan pulang ke Dungun,Tganu sempena menghabiskan cuti Deepavali ..memandangkan raya tempoh hari kami tak balik ke Dungun so sementara masih mood raya bolehler balik sana kejab..

2-3 hari nih mood aku tak menentu...dok teringatkan kisah abg aku..apaler ceritanya..jadike nak divorce..kesian abg aku!aku tau dia still sygkan wife dia tuh wpun kecewa dgn sikap wife dia tuhhhhh...semoga ada jalan keluar utk mereka berdua!

tak susah kalo kita sentiasa terbuka utk berbincang.
jalan utk berbaik & kembali spt sedia kala pasti ada asalkan mahu & mahu..usaha & usaha..yakin pada kuasa ALLAH SWT.sentiasa kembali padaNYA..

aku naik fobia bila teringatkan abg aku nih!!

1 comment:

-LaDy rAzOr- said...

abang k.lin dah nak bcerai dah ke???
erk...abg yg mana satu nie?
yg ensem tu ke???
ekekkee.....