Pages

29 October, 2008

Home sweet home!


Semalam tepat kul 4pm aku & family dah kembali semula ke umah kami drpd Dungun,Tganu.Penatnya jgn cakaplah..dgn meriba si ain penat hampeh!!ain lgsg tak mau dok kat seat blkg..dia suka sgt dok atas riba..

On the way back singgah beli keropok lekor di Kemaman..Ain suka makan keropok..aku apatah lagi..suka sgtler!

Semalam jugak teringatkan besday best buddy aku!Syed Amriza Syed Aidros..dah tua ngko..kawan lelaki yg aku gak rapat dr dulu lagi..sejak tahun 1994..tak sedar dah 14 tahun aku berkawan dgn si Am.Aku ngan am nih kira kawan rapat ler..buat keja kursus masa tgkt 3 dulu sama2..kaki gayut malam2..tp yg pasti aku & dia hanya "teman tp mesra"..Smpkan masa aku nak amik keputusan nak kawin dulu..Am ler org pertama yg aku khabarkan...hehehe..ituler janji kitorg dulu..dia pun gitu jugak..bila nak kawin dia tel bgtau dah nak kwn//alah sweetnya...Skrg am dah ada baby girl..nama nya sgt cute..Sh Amirah Qistina ..6 bulan rasanya umur dia..

Mengingatkan ttg kwn lama nih buat aku tersenyum sendiri..takkan blh aku lupakan smp bila2 pun....

Penatnya aku..smp skrg rasa penat lagi travel dr kg...Yg bestnya MIL aku sempat siapkan tapai pulutnya(signature dishes) & ketupat manis buat makan kat KL pulak..alahai MIL ku..sgt motherhood...

takpelah raya haji nih kami balik sana lagi...

anyhow nak kena recharge semula nih...penat hampeh!!

No comments: