Pages

20 October, 2008

Belum Rezekiku lagi!


Period!
Akhirnya tiba jugak kau yek..
by 17hb hari tuh..di subuh yg hening dtg jua kau akhirnya..
maka terkuburlah impian papa nak boleh baby lagi..
takper cuba lagi bulan depan..
mana tau kot allah nak bg..

last weekend aku bz dgn segala macam undangan
wedding smp ke SERENDAH.
open-house umah kak long ku
open house umah boss papa..
pening kepala!
tp yg paling best dptler cuti masak sikit utk 2 hari

hari nih aku dikejutkan cerita abgku yg baru 5 bulan berkahwin tuh..
wife dia mintak divorce..
alasannya sgt lawak..
"abg aku selalu keluar malam-lepak dgn kwn2 tgk bola macam tak de bini"
macam kelakar pun yea jugak
tak jadi nak sedih
aku ingatkan kot abg aku ada betina lain ke
kaki pukul ke??
jenis cemburu buta ke?
so tadi aku & hubby bagi moral supportler kat abg aku di p/jaya
siap tolong moved kan brg2 dia dpd umah wife dia tuh..
sedih jugak!
w/apapun aku doakan semoga ada jalan penyelesaian disebalik kemelut ini
mana tau kot amsih pjg jodoh mereka berdua..
mana taknya..tak hbs penat lagi mengadun kenduri kawin diorg berdua
senang2 aje nak bercerai
tak sedar ke betapa susahnya dulu nak mbina mahligai berdua tuh...
senang aje nak merobohkan
benda boleh bawak bincang
bawak mesyuarah..
kenapa amik jalan mudah!
kalo begini rapuhnya institusi r/tangga
tak ke-mana lah smp bila2
tak kekal lah smp bila2
kesian abg aku mati kutu
takperlah ..mungkin ada penyudahan yg baik buat kedua2 mereka..

aku & hubby jenis byk berbincang
byk berdiskusi
byk berkongsi-pendapat
semua masalah kami selesai sama2
susah sama susah
senang pun senang sama2
aku sayangkan hubby aku to death
aku rasa hubby aku pun macam tuh jugak
bcoz utk kami berdua mendirikan r/tangga terlalu byk halangan
terlalu sedih utk aku kenangkan
tp aku tabik spring dgn suami aku
dia sgt devoted utk menikahi aku
sgt sayangkan aku
dia sanggup terima macam2 ujian demi aku
dan hanya aku yg tau betapa sukarnya kami berdua membina & merealisasikan cinta "ADILYNN"
semoga ALLAH jua yg dpt membalasnya dgn sebaikk2 pembalasan
semoga r/tangga kami dirahmati selalu
dipenuhi dgn ksh-syg selalu
disimbahi dgn rahmat ILLAHI
dimurahkan rezeki

papa,
mama syg papa sgt!!
i will always loves you whoever you are..now..tomorrow & forever!

1 comment:

-LaDy rAzOr- said...

lor...nape abg k.lin x bwk skali wife dia masa nak gi lepak2 tgk bola ngan kengkawan dia tu?!?!?
nazri slalu bwk org skali....
best aper...walaupun boring layan bola...
tp leh tau aper yg best sgt diorg layankan tu sampai leh tgglkn bini kat umah!
kalo bleh, diorg nie nak jadik anak angkat tokeh kedai mamak tu.... =D