Pages

12 October, 2008

PASCA HARI RAYA 3


Sekarang musim nak melangsaikan undangan kawan2 & sedara-mara ke jemputan open house..
dah jadi adat..mesti nak wat open house kan..
aku juga yg takde seru nak wat open house..
pikir2 nak wat..tp 2 kali pikir tak jadi..
manalah nak larat masak sendiri..
mana pulak nak cari katering..mesti mahal hampeh..
so conclusion tak yah wat lagi..
kemudian pikir..

aku tgh susah hati..
dimanakah period ku tak muncul2..
susahnya hati...
si ain pulak buat pertama kali kena ulser..
kesian ain..
takleh makan sgt..
asyik mengadu sakit..
luluh hati aku..
esok kena jugak pg farmasi beli ubat utk ain..
tak sanggup dahh dgr dia mengadu sakit..
malam pun dia tak dpt tido nyenyak sgt..
aku pun sama ler..dia asyik meragam aje..
ikutkan hati mmg sakit jiwa aku dibuatnya..
mana taknya asyik merengek..
asyik mintak dukung

here aku enclosed gambar raya..
tahun ni tema warna oren...
tahun dpn tak tau lagi..
but tahun depan mungkin nak wat early preparation..
tak mau kelam-kabut macam tahun nih..
semuanya ala-kadar..

ngantokler..
nak tido nih..
bubye!

1 comment:

-LaDy rAzOr- said...

ape ke halnyer gambo senget neh?!?!?
kot yer pun edit ler bagi tegak dulu.... =D