Pages

07 August, 2012

memasak = selamat + jimat

dalam mabuk2 pening lalat
tetap gagah masuk dapor ok
wpun masak sejenis
aku bantai tido semula
still memasak

bagi aku memasak x perlu skill sgt2
memasak perlu belajar trial & error
credit utk google
menu hari ke 16
semua aku google
dari macammana nak wat bihun spore
macammana nak wat ayam goreng berempah
dan yang terakhir cara nak buat agar2 lumut
wah!!!
hasilnya..boleh tahan ikut tekak aku



menu sempoi--day 16th Ramadhan



menu hari ke 17 lebih meriah
sbb badan dah bertambah baik
wat telur itik masak lemak
goreng kangkung air
gulai tempoyak faveret no wahid
nekbat kesukaan lohkong

menu carca marba--day 17 Ramadhan


hari ke 18 Ramadhan
aku kepenatan sikit
banyak yang lohkong tolong
dr merebus telur,kentang
siang sayur,siang udang
tq lohkong!!

kari telur
udang goreng kunyit
sayur kobis bunga + buncis tumis air
ikan selar goreng!
alhamdulillah!!
menu orang penat day 18th Ramadhan
semuanya demi misi
menjaga perut
spy tak membeli makanan yang mendatangkan mudarat
cukup2lah dgn pasar ramadhan

aku adalah taubat!!

biarler aku masak bodoh2 pun
asalkan kenyang
asalkan tahu kebersihannya
asalkan sedap ikut tekak sendiri
dan yang paling penting jimat $$$

kan???

3 comments:

doc said...

macamana orang dulu dulu tu tau lalat tu pening macam mana ek...??

Imaan09 said...

semalam saya pun xtau laa keracunan ke diracuni..haha.. gila dekat 10x ke toilet..rasa nak merangkak je..pas tu say NO to bazaar jugak

Ibu n Abah said...

Bravo lynn....
Mmg lebih berbaloi makan airtangan sendiri...