Pages

06 April, 2010

kegilaan baru...

kalo dulu2
aku cukup marah kalo mak
memanjang berhutang
nak beli segala macam perkakas dapur
yg canggih-manggih
yg cantik2..
yg branded..
agaknya dulu2 aku masih muda remaja
manaler aku paham kegilaan ibu2..
bagi aku
pakai jer lah apa yg ada

dan bila aku dah mula beranak dua nih
baru aku rasa bahang gila kitchenware nih
wpun aku sbnr lebih gila browse pic jer..
di hati teringin jugak
cuma aku lebih suka beli bila aku ada extra fund in hand jer
sesaje nak kumpul macam org lain
it wasnt me..
aku jenis x rajin membeli
sbb aku suka @ lebih gemar
allocate duit utk anak2..beli brg budak2
shopping baju anak2..beli perkakas anak2
mungkin sbb anak2 yg tgh lasak & sdg membesar
so aku lebih tumpukan pd kebajikan mereka shj

smp mak pun perasan
yg aku jarang sgt berganti baju
jrg sgt berganti handbeg
jrg sgt berganti kasut
ituler aku...(bukan kedekut yekk..)
cuma takde passion nak shopping utk dr sendiri
asyik fikir anak2 jer...

so berbalik pd kegilaan baru ku ini
aku terjumpa satu website sgt menarik
utk org yg giler macam aku

www.cybercatalogshop.com

dan the best thing ianya di dungun..di kg papa

2nd best thing harganya jauh lebih murah dpd market

3rd best thing boleh bayar secara ansuran
(bukan hutang tau...maksudnya bayar habis dulu baru dpt brgnya)

4th best thing free delivery..

5th best thing BANYAKLER SGT PILIHANNYA...

finally...JUST TO PERSONAL SATISFACTION...
apa salahnya kan..kan..kan...
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

enjoy the pic of my loveable item..



Corningware 3PCS..

lagi...



Corelle Dinner Set

dan lagi...



VISION 3pcs CookWare

dan lagi...lagi...



the sweet & simple LUMINARC

taraaaaaaaaaaaaaaaaaa....

so aku decide nak tempah 2 di atas shj

to kak ira..cant wait to see you..

dan..dan..nak blk kg..

smbl menyelam minum air..blurp..blurp...

agak2 bagus ke aku mulakan kegilaan baru ku ini

secara berdikit2

sbbnya kdg kala malu gak bila guest ramai2 dtg umah

haram x cukup pggn mangkuk nak serve makan...

v
v
v
v
v
v
v
v

so dedicated to my loving hubby
tlgler support niat suci wife mu ini
...

huhuhuhu....

2 comments:

Wan said...

saya amat menyokong pembelian corningware 3pcs tuh. sila beli.. hehehe (best bab2 cucuk2 nih) :P

LAILATUL AZLIN ABD LATIB @ LATIB said...

tq wan...harga sgt murah...supplier dok kat dungun..org kg!!dah smp pun 2 hr lepas...
best...best...en papa tgk smbl bla..bla...biar jer lah!!