Pages

16 May, 2014

Selamat Hari Guru

Masa sekolah
Ini antara hari yang ditunggu2
Seronok sgt2
Masa nih cikgu2 akan jadi super sporting
Jamuan makan merata2

Masa nih ler sibuk memilih hadiah utk cikgu
Yang paling popular tentulah bunga ros,mug & kad atau coklat,pen
Dah itu aje bawah kemampuan budak sekolah kan

Aku ada seorang guru paling aku sayang 
Masa aku form 3-SEMERA
PN ZULIDIA HASSAN
Giler baik,sporting
Ada2 masa dia ajak tido rumah dia temankan dia kalo hubbu dia o/s
Gi makan lepas sekolah dgn dia
Masa tuh paling best sekali tempat makan
Kat The Mall @ Sogo
Seronok yaa amat!!
Gi shopping pun dengan dia


Even sampai sekarang aku selalu in touch dengan dia
Sekarang beliau dah bersara jadi cikgu
Join bussiness & buat MLM jugak


Bertemu dengan pn zuli
Yang mengajar dengan penuh dedikasi
Dan menerapkan pendekatan berbeza
Sangat membekas dalam hidup aku

Semoga Allah lindungi & rahmati cikgu dunia & akhirat

Dan untuk semua yang bergelar guru
Anda semua memang gifted!
Semoga diberi kesabaran & kekuatan setinggi gunung untuk mendidik anak bangsa dizaman maha mencabar sekarang nih.

Salute pada semua cikgu!!

Anda-anda memang terbaik!!






No comments: