Pages

09 May, 2014

JJCM-Pasta Express Putra Perdana

Semalam baru berkesempatan g makan kat sini
Ikutkan dekat sangat dengan rumah
Memang selalulah lalu lalang kat situ
Cuma tak pernah terfikir nak masuk

Restoran ini pernah masuk JJCM TV3
Serve western food
Mostly pasta
Steak bagai
Soup

Disebabkan kakak aku yang booked
Makanya saya menurut perintahlah

Aku bukan peminat western
Makanya aku tak tau nak rasa 
Atau nak recommend samada sedap @ tak
Makanya komen aku akan jadi bias pulak

Utk peminat western
Mungkin boleh cuba
Rega oklah
Pricewise
Portion-acceptable
Restoran pun cozy jugak wpun takde a/c bagai



Starter:chicken soup
Ada garlic bread tapi liatlah pulak rotinya



Spaghetti Bolognese
Utk kanak2-ianya PERCUMA


Grilled chicken chop
Rega RM14.90
Yang nih sedap jugak



Cheese & mushroom chicken chop
Ini tak berapa sedap 
Tepung yang dilumur pada ayam tuh lebih kurang macam makan kfc gitu
Tak kena dengan tekak aku
Tapi mungkin kena dengan tekak korang kan..
Rega RM19.90



Black pepper stick
Sedaplah kot
Sebab tgk adik makan tak pandang keliling dah
Rega RM19.90

Overall aku boleh katakan 
Oklah utk yang nak makan western pada kos efektif
Nak masuk Chilis & TGIF mahu nak kena standby RM100 at least kan
Ini utk rakyat marhaen macam aku
Tempat2 gini sesuailah
Asal merasa





1 comment:

mama maman aka yana said...

pernah mkn situ sekali dua kot.. :)

boleh la kannn.. padan ngan rega.. huhu