Pages

09 October, 2013

Tadika utk Auni-5 tahun

Semalam baru terhegeh2 nak isi borang tabika perpaduan utk Auni
Ini yg terdekat
Ain dulu pun sekolah situ jugak masa umurnya 6 tahun

Fasiliti ok
Cikgu2 baik2
Bangunan bersih
Aktiviti bagus
Makanan sedap-siap mama sentap dgn Ain asik puji cikgu masak sedap!
Chaittt!!

Pencapaian Ain ok
Boleh menulis,membaca & buat art mengikut tahap umurnya masa tuh

Aku tak teruja nak htr anak kindy mahal2
Sikitpun tak terdetik nak hantar SR bagai
Sayang duit ok
Nak htr kindy beribu2
Bukan orang kaya pun mama-papa nih
Pegawai kerajaan cabuk jerk!

Aku pun produk tabika perpaduan
Bangga jadi anak asuhan 
Subsidi kerajaan
Yuran murah
Pakaian seragam percuma
Buku2 pulak-kos yang dikenakan pada kadar minimum
Untungnya kan!!


Tp utk 5 tahun masih ada tapisan
Let say tak dapat
Mungkin nak hantar Auni tadika biasa shj 
Yang takde nama gah
Janji Auni mula belajar umur 5 tahun nanti

Org lain ada masa nak homeschool anak2
Aku mmg tak boleh rasanya
Sbb tak sesabar org lain

Hubuhuhuhu!!

Smg berjaya utk kali nih
Amin





2 comments:

ibuafiqahhuzaifah said...

salam,

tabika perpaduan ni half day je..ptg antar umah pengasuh ke auni ni lyn?

littlehumblelynn said...

Irnie,
Mmg half day,pastu htr taska semula.