Pages

25 October, 2013

Senyum -hari ini Jumaat

Menyepi
Bukan takde citer
Tapi penat lebih mendahului carta

Masa bjalan terlalu pantas
Ahad cukup 38 minggu
Melangkah umpama pingu
Tak secantik langkah dahulu
Termengah2 jangan dikira

Alahai
Memang sgt menguji
Memang sgt mengujakan

Salam pagi jumaat
Banyak benda sunnah hari jumaat ini
Selain mandi sunat
Jumaat jugak hari yang dianjurkan kita banyak bersedekah
Biar tak banyak mana
Kita tak tau barakahnya nilai duit yang kita bagi itu terletak pada note RM1 @ RM 10?
Banyak istighfar
Orang yang banyak beristighfar
Allah lembutkan hatinya
Subhanallah!!

Hari ini
Hari mengejar MYEG
baru perasan r/tax en vios tamat hari nih
Kelam-kabut nak settle semalam
Haaiiihhhh
Mmg makin tua makin pelupa

Apapun selamat berhujung minggu
Minggu nih minggu berehat2
Sapa tau minggu depan dah dok LR
teran nak bersalin kan?

Hahahahahha

Ini satu lagi
Kuasa Allah
Kalo belum masanya
Bersuka rialah baby selama mana yang kamu suka!!

Mama redha,nak!!

1 comment:

Ibu n Abah said...

Lynn
Sat jer dah 38minggu
Tp yg menanggungggggnyaaaaaa
Mmg waktu ni sdg tak selesa sgt.. Kan
Apapun akak mendoakan agar segalanya ALLAH permudahkan....