Pages

26 October, 2013

Auni-1st time

1st time dlm tempoh 4 tahun
Mama nak lepaskan anak manja dia ikut rombongan sekolah
Seriously mimpi ngeri

Hanya mama yang tau kerenah anak dia m/mana kan?
Tapi sebab Auni bersungguh2 nak pegi
Dan sebab papanya bagi keizinan
Makanya mahu @ tak
Mama terpaksa izinkan jugak

W/pun tak jauh mana
Pg muzium coklat kat kota damansara jerk
Masa pun tak lama
Akan tetapi mama ttp cuak!!

Siap mimpi ngeri malam tadi
Alahai mama kan!!

Aku mmg protective mom type
Kalo boleh biar 24 jam berkepit dgn aku
Kalo hilang dari mata kejap pun nanar aku mencari
Sayang anak weiiii!!

Tapi bila melihatkan Auni yang sgt excited
Tak menangis
Senang hati aku


Suatu masa nanti
Auni dah besar 
Mama akan ditinggalkan jugak kan!!

Inilah putaran hidup
Mama kena belajar pelan2

Tetiba rasa
Mata banyak pasir

Sayangnya pada kamu anak
Allah aje yang tau!!

Subhanallah!!!

2 comments:

Daddy Ziyyad said...

Lepas ni, boleh la Auni gi rombongan ke Zoo Negara pulak ya...hahahaha

ibuafiqahhuzaifah said...

salam,

sama la kita lyn..ibu yg protective..
risau..mimpi ngeri..
tapiu bila anak beria2 nak g..
nak atau tidak kena lpskan jgk..
baru2 ni Fiqah ke Aquaria..itu pun dah cuak smpi ingat nk follow sama..haha.
Alhamdulillah dia selamat pegi dan balik..
tahun dpn ada rombongan sekolah mimpi ngeri balik..haha.

nnti anak kita kawin camana la nak lepaskan yep!smpi masa kena pkir jgk kan..