Pages

21 October, 2013

Kak Auni to be!

Si manja kememeh nih
Paling manja setakat nih
Paling buat perangai sejak akhir2 ini
Paling menguji kesabaran
Mama & papanya

Alahai auni
Auni dah makin besar
Tahun depan nak g tadika dah

Susu belum lepas lagik
Masih kelek bantal busuk
Pampers pun pakai lagik mlm2 tuh
W/pun pagi still kering
Sebenarnya mamanya yang paranoid nak lepas pampers auni
Hahahhah!!

Dah panjang akal
Suka betul menyanyi
Suka cakap bahasa inggeris 
Compare drpd kak ain
Wpun pronounciation berterabur lagi
Mama still impressed jugak
Sbb aku & papanya masih guna bahasa melayu dgn anak2
Kami mmg tipikal parent ok!
Tp dia nih lain
Mungkin gara2 oh my english!!

Kesihatan Auni
Lebih baik drpd tahun2 sblm ini
1001 kesyukuran aku panjatkan pada Allah atas kurniaan kesihatan yang baik buat Auni
Lelah on-off
Masih under controlled

Tak tau apa akan terjadi 
Bila baby lahir nanti
4 tahun dok bawah ketiak mama lagik
Semoga Auni sayang baby nanti
Tak buat peel pelik2 sgt
Jadi kakak yang baik
Tak gadoh2 sama kak ain lagik


Mama dah promise nak bawak dia mandi pool
Semoga ada masa lepas pantang nanti!!

Sayang kamu ketat2 duhai anak!

1 comment:

Daddy Ziyyad said...

Moga auni terus sihat...makin kuat lungs nya ;)

mommy kena percaya kat Auni :)
stop the diapers :)