Pages

03 July, 2009

susah hatinya aku nih..


sejujurnya aku betul2 susah ht skrg
mak aku baru aje dpt laporan MRI nya
sound not good
doktor kata macam ada tumor sebesar 1.5cm x 2.0 cm pada left lung mak
ada stone dlm hempedu
dan tyroid yg membengkak sedikit
mak di refer ke unit respiratory
utk further biopsy by next week
aku tak berhenti berdoa smg mak tak teruk
keadaan mak masih boleh dirwt

aku tak putus berharap smg mak sihat semula
melihatkan mak aku
dia nampak sihat
takde menunjukkan apa2 simpltom yg mgatakan dia sakit
cuma bila dia mula demam
mmg dia nampak weak sgt

ya allah
kalolah aku boleh menggantikan tpt mak
aku sanggup melaluinya
mak dah tua
izinkanlah dia menghabiskan sisa hidupnya dgn keadaan yg siht & tenang gembira
mak terlalu banyak berkorban
tak terbalas jasa seorg mak pd aku

aku rasa macam nak cpt bersalin
dan cpt jg mak semula
dgn keadaan aku yg begitu sarat skrg
menyukarkan aku utk bergerak
kesian mak aku..
w/apapun aku tak pnh berhenti berdoa
smg mak selamat & sihat serta panjang umur
kalo boleh biarlah mak sempat
merasa senang..
tgk cicit2 pulak ke..

No comments: