Pages

31 July, 2009

mengantoknya..

malam tadi actually dah masuk tido awal
sbbnya tgk papa dah berdengkur kul 10pm
ajak ain tido
padamkan lampu
siapkan susu dia..
popok2 dia atas katil
terus dgn aku terlena..
kwang3x...

pukul 12.30pg aku terbangun
kena bangun minum susu
kalo tak kaki aku cramp tak hingat punya
sgt sakit kalo cramp tu dtg
mau sehari-suntuk kaki aku rasa tegang semacam

ntah kul berapa terbangun lagi
si ain mengaruk nak sirap pulak
bgn pulak buat sirap
tgk gril umah tak berkunci
tak tau g mana kunci umah aku
jenuh aku & papa mencari
dah ramai2 kat umah mmg tak tau dok mana ler..

kak su & kak ngah (SIL ) aku
dgr citer nak merayap try-test LRT
malam td nak pg tak smpt
hopefully tercapailah impian mereka yek!!

aku teringin benar nak makan pulut
hiiiiiiiiiiiii...
kang dah pantang tak leh nak makan dah...
sedapnya....

lunch nih nak merayap mencari OLD TOWN..
tak tau nak carik kat mana lg
tapi nak memusing gak merayap...

No comments: