Pages

12 July, 2009

my 3rd trimester

dalam usia kandungan ku menghampiri usia 34 minggu
bayangkan ajelah betapa saratnya aku
betapa besarnya aku kala ini
dan betapa mengahnya aku
sometimes bila bercakap dlm telepon pun
ada yg perasan betapa mengahnya aku
cakap pun tak berapa clear
bak kata kwn2 ku...

alhamdulillah!
aku tgk mak dah mula nampak sihat
dpd demamnya
mak ada check up next 28 july
aku pulak ada check up 23 july
aku baru nak confirm tpt nak bersalin by end of this month
aku nak tgk apa doktor kata dulu
kalo kena opt for c-zer aku akan pg govt jer
kalo boleh proceed normal baruler aku pg private
banyak opt sbnrnya
yg dlm kepala..
selain Private Wing HUKM level 7,aku ada opt ke PUSRAWI,
tak pun aku try ke AZZAHRAH Bangi
sinced aku dpt testimonial yg baik drpd hospital2 berikut
dan harga yg berpatutan
sinced papa dah confirm nak aku bersalin
dgn female gynae,& islamic condition...so aku pilih 3 hospital tu ler
kosnya kali papa yg belanja!!
hehehhe...

dalam kepala aku nih
smg aku tak bersalin awal sgt
hopefully biarlah baby ni bersalin hari merdeka nanti ker..
hehehhe...
tp kalo dah nak kuar nak wat macammana
ada potensi nak kuar awal
sinced aku berul2 lasak mgdg kali nih
berjalan tak berenti
pantang ada free time aku ajak papa & ain merayap
selain cuci mata,aku nak bg ain berjalan
dia pun boring agaknya
kalo dok umah aje
dah ler isnin-jumaat dia kena dok kat tadika dia
so sabtu & ahad ler masa yg aku ada utk dia

end off this month
aku akan shopping barang2 utk aku pulak
spt jamu2..nursing wear..
aku jugak nak beli beberapa peralatan baby yg tak smpt aku beli lg
spt nursing accessory dia
aku dah aim AVENT promotion
hopefully masih on lagi promotion dia by another 2w times..

by this month aku & papa
mungkin nak bawak ain merayap ke PD lagi
rasa macam nak pg TIARA BEACH RESORT
ain mmg suka sgt pg PD
last vacation sblm aku bersalin rasanya
lepas tuh mesti tak leh nak merayap dahhh
sbbnya aku tunggu hari pulak...
ok see next entry

No comments: