Pages

24 July, 2009

MC lagi

hari nih minggu ke 35
semalam kaki aku cramp tak tentu waktu
mmg sakit sgt
dgn back pain ..severe!!
mmg betapa x selesanya aku

so hr nih mmg muscle aku cramp semua
aku amik keputusan MC ler pg nih
by 12 tghr baru aku ke klinik panel ku
dekat je dgn umah kat Taman Kosas

doktor terus scan jer
sekadar nak tau kedudukan baby
ya allah
anak aku dah mula engaged
kata doktor
"seem ur baby is ready to be delivered anytime"
u tak lama lg boleh bersalin dah nih..
by 36 w dah ok sgt
baby dah matured
tp jauh disudut ht aku biarlah aku bersalin
cukup waktunya
tak mo dah bersalin macam ain dulu
by 37w dia sibuk nak kuar dah
doktor hanya bg ubat utk external use aje
means ubat sapuler kat muscle yg mula cramp tuh!!

ishhh ada lg barang tak hbs beli lg nih
pening kepala aku..
nak berjalan da tak berapa nak larat
pening!!pening!!

No comments: