Pages

26 December, 2013

Post confinement

Dah habis pantang
Misi makan sampai lebam
Berjalan2 macam dah lama tak tengok dunia
Anak2 pun suker semacam bila tau mama dah hbs pantang nih

Berat turun 13kg shj :(
Tapi suker sbb turun daripada berat sblm mgdg lagik
Perut masih tak slim lagik
Takper kasi masa lah
Dah membesar bagai johan 40 mggu
Takkan nak turun dalam tempoh 40 hari kot?

Sedang neves 
Tak lama dah nak masuk opis balik
Sedihnya!!

Nak tinggal baby 
Uwaaaaaasss!!


-ini gambar semalam,bwk anak2 g mandi kolam free kat Kompleks Komuniti Presint 9 Putrajaya-kolam rakyat marhaen katanya !

1 comment:

Byzura Mj (By) said...

mcm kurus je mcm kurus je.