Pages

19 December, 2013

Baby sling utk Adeeb

1st time beli sling baby
Dulu masa kak ain dulu
Aku beli carrier yg jenis biasa tuh
Tp mmg bjasa jugak sbb lama jugak kendong kak ain guna carrier tuh

Sling baby nih aku beli sbb kes si Adeeb suka berdukung
Tak laratlah dukung dia 24jam
Jadi kawan si Ayu advc beli sling
Pg beli kat Manjaku BBB rega rm79.90

Seriously
Mmg magic menatang nih

Si Adeeb punya suker
Masuk jer kat poket kangaroo tuh
Mesti tido
Agaknya dia rasa mcm dlm perut kot

Dan skrg aku sdg giler usha baby wrap pulak
Mau beli boba wrap kalo en papa bagi green light
Macam cantik jer
Macam comel jer
Hahahahahahah

Apapun pilihan ibu2
Yg penting baby selesakan?
Duit kita leh carik
Ada jer rezeki anak2!!

So far baby Adeeb x suker stroller lagik
Duduk jer nangis macam kena pukul
Haiiippp!!
Biasa sgt dia tuh!!

Makanya sementara larat nih
Duduklah dlm sling tuh
Dah dompok nanti
Mama ttp campakkan kamu dlm stroller jugak
X larat mama nak dukung dah!!



Psst: baru 37hari mama dah angkut bawak g sogo,itupun tak smp 2jam dah kelam-kabut balik..rasa bersalah sgt2 !!hahahahaha!!

No comments: