Pages

03 May, 2013

Bertambah baik!!

Syukur ke hadrat Allah
Aku beransur baik skrg
Mabuk mula kurang disaat kandungan mencecah usia 13mggu

Setelah bercuti panjang 20hari
Semalam aku mula masuk kerja
But still pg2 masih pening
Darah x smp kepala kata orang

Smlm jgk boss izinkan aku balik awal 4.30pm
Katanya aku x perlu join meeting management

Pg nih mgkn hari yg paling baik
Gosok gigi bukan lagi nightmare

Apalagi yang mahu dikata
Selain syukur byk2
Allah makbulkan doa aku

Makan masih a bit picker
Deria bau masih sgt sensitif
Sabun cuci pinggan buat musuh
Belum memasak lgk

Esok bakal ditinggalkan en papa
Yg akan pulang ke Tganu utk mengundi
Dah lama tak kena tinggal
Sedih tau!!

Apapun t/jawab sbg rakyat Malaysia
Bukan kerja mudah
Jalankan t/jawab dgn amanah
Memilih yg terbaik
Utk warisan anak2 kita

Selamat mengundi kawan2
I/allah aku akan mengundi
Di kerusi panas
Parlimen Putrajaya P125

Ketetapan sudah tetap dihati
Insyaallah

Sehingga itu
Nak tepek gambar si Auni
Dgn baju hujan kak ain
Alahaiiii !!!!

2 comments:

Fizah said...

semoga tabah..n selamat mengundi!! =)

Daddy Ziyyad said...

Alhamdullilah...

Moga tiada komplikasi pregnancy ni..