Pages

30 April, 2013

Tq boss

Ya Allah
Bersyukur sgt2
Bekerja dibawah boss yg sgt understanding

Alternate day dia selalu tanya khabar
Dia paham dgn kedudukan kesihatan
Yg up & down

Dia x pernah paksa2
Tak pernah ugut2
Dia hanya bg solution
Dan yg paling best dia
Sgt supportive
Even berdoa dgn caranya utk aku

Wpun dia bukan islam
Dia 100x ganda better dr katik
Hopefully 2-5-2013 ini
Aku blh kembali bekerja

Ya Allah
Permudahkan hidup boss aku
Murahkanlah rezekinya

Sgt2 terharu dgn mesej yg dia htr thru whatsapp td

Uwaaaa
The best boss ever!!



Doakan aku kwn2
Aku masih x berapa nk sihat

:(

2 comments:

Byzura Mj (By) said...

alhamdulillah. dapat bos mcm bos saya? grrrrrrrrrrrrrrrr!

Lily@MamaZaraZareef said...

semoga cpt sihat kak lynn..harap tk lama lg boleh menikmati moment2 pregnancy dgn lebih baik k..=)