Pages

14 May, 2013

Syurga dunia ibu mengandung

Baru boleh nk mkn skrg nih
Occasionally muntah jugak
Angin barangkali

Apapun sejak boleh mkn
Tiap 2 jam
Mesti lapar
Tahap mengigil2 mcm hypo!!
Erkkkkk!!!

Sedangpeningkepala
*posaada7harixgantilagik

Uwaaaaasss

Jom lyn tekak mkn mcm2

Abc-souq Masjid Putrajaya
Sedapppp!!


Roti jala & kari ayam
Tnb pj 

Bihun faveret yg dah lama xleh telan sbb mabuk teruk-Meals station-kl sentral


Tomyam kat dumpster Pj
Sgt sedap!!
Ajaib-mkn nih x muntah dah!!

 Ice coffee-Meals Station KL Sentral
Sedap nak mam!!!

Dah boleh mkn yg msm2
Cuma msh x leh mkn nasi lemak
Mesti muntah kaw2!!

Seronok explore tastebuds
Masa mgdg nih
Byk benda yg dulu aku suka
Skrg nih mcm x berapa suka
Even bau pun buat jd musuh
Ituler pembawakan namanya kan!!

Apapun aku berdoa smg semuanya back to normal at 16 week
Skrg br 14 mggu lebih
Byk improvement
Tp belum 100% ok

Terutamanya bab alah shopping mall tuh
Sgt x best part tuh!!!


5 comments:

maria firdz said...

sedapnya... nyum3... :)

zailamohamad said...

bestnyaaaa..aku masa ngandung memang kuat makan..pastu pas bersalin lemak2 degil takmo kuar dr badan ni..huhuhu
#dalamertikatalaingemuklagi

ayu said...

lynn..ayu plak tak boleh makan sambal ikan bilis dan sewaktu dengannya...mesti muntah2 balik lps tu..huhu...

bila dah lama2 sikit baru la boleh mkn...

wisata outbound said...

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/

secangkir madu merah said...

tahniah lynn.. jaga diri dan kesihatan, jgn banyak makan hehehe...