Pages

09 May, 2013

Emo!!

Aku pengguna tegar ERL/LRT
Atas dasar ofis aku lubuk jem sedunia
PJ state ok!!!

Aku rela bersesak dlm pengangkutan awam asalkan tak sakit hati memaki mencarut dok dlm keta berjam2 lamanya

Masa aku tak mgdg dulu
Mmg dah biasa sgt berdiri dlm ERL/LRT
apa nak heran
Awal2 mgdg aku x kisah berdiri
Sbb mana ada org perasan aku mgdg
Perut kecik cinonet
Tp bila perut dah membesar 
Sgt obvious dgn keadaan skrg
Mmg sakit hati
Bila orang pakat2 tido
Konon takut sgt nk kena bg seat empuk tuh pd perempuan mgdg nih

Lelaki oklah
Diorang tak paham @ buat x paham
Kalo pompuan buat bodo mcm tuh
Rasa nk hempuk dgn handbeg

Mmg sakit hati
Takper-tggu masa ko
Allah tuh maha kaya
What comes around turn around 

Aku nih w/pun mgdg
Kalo nampak ada orang tua,org sarat mgdg dpd aku 
Rela bg seat pd dia
Sbb kita paham rasanya!!
Sakit hati dgn taraf sivik minded rakyat msia

Maaf entry emo
Smbl makan breakfast
Di KL Sentral...

Kawan2
Mari amalkan cara hidup lebih byk memberi dr menerima
Allah syg kita
Kalo tau timbangrasa
Kala tau rasa simpati

Insyaallah,tak terbayang pahala kebaikan sekecil itu
Allahhuakhbar!!







3 comments:

ayu said...

mmg masih ada lagi yg berfikiran sebegitu...

Imaan09 said...

sangat tak berhati perut kan..

indahhouse said...

Salam kak lyyn,
Ala siannya kak. Diorang tengok pregnant mommy satu pemandangan biasa, agaknya. Dioarang fikir, senang agaknya mommy nak berjalan dlm keadaan sesak erl.
Saya kalau budak-budak pun saya bagi seat saya.
Moga perjalanan kak Lyyn yg akan dtg dimudahkan Allah.