Pages

31 January, 2009

hypertension!!

setelah agak lama aku menyepi
bukan apa
aku dah 2 hari tak pg keja
hari khamis & jumaat
aku pg klinik hr khamis
doc bgtau aku ada darah tinggi
readng about 160
mak aiiii tingginya
aku tak pnh kena darah tinggi masa mgdg si ain
malah diabetis pun aku takder
padanlah sejak balik dr kg
aku sakit-kepala bg nak rak
aku betul2 stress sbnrnya
aku stress dgn mabukku yg tak berkehabisan
aku stress dgn keja kat pejabat
aku stress dgn traffic jammed
smg aku tabah melalui semua ini
aku betul2 lelah skrg
kurniakanlah aku kekuatan ya allah
aku perlu sedikit kekuatan utk melalui minggu ke 10 ini
smg aku cpt2 sihat
cpt jd diriku semula spt dulu..

1 comment:

-LaDy rAzOr- said...

biasa ler tu klin....
nama pun ngandung...
mcm2 pe'el ler kena hadap...
sabo jek ler....