Pages

11 January, 2009

baru 6 minggu..

last friday saje2 jer aku amik MC
aku rasa macam penat sgt
macam lelah sgt
macam tak larat sgt
aku dah mula rasa mual
dah mula rasa tak sdp badan

dlm nak pg amik mc tuh
aku pg wat check-up sekali
utk confirmation
doktor sgt sweet
aku bgtau dia aku preggy
sbb wat upt sendiri kat umah
sign positive

so puan kita tak pyh wat upt lagi
kita terus scan aje lah
syoknya..
doctor scan..
letak jelly sejuk tuh kat perut
mula scan..
alahai...
okey puan
ini womb puan
dah nampak kantungnya
its about early stage
mungkin 6week
tp kita double confirm thru last period

last period bila puan?
22 nov 2008
actually
20 nov 2008
cuma aku dgr nasihat kakak aku
biar bg taraikh lewat sikit
anything kalo due dah lewat takde lah doctor asyik suggest nak induce aje
kira safe utk 2 hr je lah..
oklah puan
kandungan still early
about 6 week
due date perhaps 29 August 2009
so skrg you need more rest
jgn makan oily food..spicy food
jgn skip nasik
mesti makan folic acid
mesti mula dtg check-up by 4month
kalo mabuk tuh
try minum banyak air
makan sikit2
makan biskut sikit2

alahai doktor banyaknya membebel..
okler..
apapun aku akan mula jaga diri lbh baik kali ni
ada baby dlm perut nih..
ada adik si ain
ain sgt excited..
bila tanya baby girl ke baby boy
dia kata baby hazim..
sepupu dia
means dia nak baby boy ler......
hehehehhe
masih terlaly awal nak predict
lelaki ke pompuan ke
aku tak kisah
asalkan sihat
dan sempurna..

1 comment:

-LaDy rAzOr- said...

wah....kak lin dah mengandung lagik???
tahniah ler....
mintak2 dpt boy....
dpt sepasang pastu leh rest lamer sket....
take care tau...