Pages

01 February, 2009

kesian papa..

kesian pada suamiku
dkt 3-4 minggu aku tak larat sgt
so sbb dia pun naik jelak makan kat kdi
so dia voolunteer nak masak
aku hanya jadi co-chef ler
tlg sikit2 bagi arahan sikit2
tang mengadun sumer dia yg buat
pg ni
bfast dia buat kopi sejag
buat roti telur
aku plak buat telur 1/2 masak
lunch tadi
aku guide papa masak kari ayam
tumis sayur sawi
dgn masak ayam grg kunyit
memandangkan aku kan allergy ikan
so itu je yg aku lalu makan
lambat lg rasa nak hbs penyakit mabuk aku ni
mahu lebih kurang 3 minggu lg
matiler macam nih..
aku baru nak msk 10minggu nih..
keja kat opis aku wat ala -kadar jer
asal ado..
malas sgt nak mgdp PC kat opis..
ptg nih nak pg umah mak
mak kata dia masak asam laksa
sdpnya..
dah lama aku nak makan laksa..
baru dpt!!
nak membutaler dgn si ain
best aje tgk dia tido siap berdengkur..
bubye!!

1 comment:

-LaDy rAzOr- said...

lor....
mabuk teruk ke klin????
ngidam nak makan mende???