Pages

12 January, 2016

Adeeb @ 26 month

Sejak ada Adeeb
Hidup aku memang twisted 360 degree
Waktu aku mmg fully occupied menjaga dia lepas balik keja

Dia sgt attached dengan aku
Even aku memasak pun dukung dia sblh tangan,sblh tangan lagi aku pegang sudip
Manja kememeh
Time makan merupakan waktu faveret dia
Sebab dia mmg suka makan
Tapi bersilatlah mama pastu
Sebab bab menumpah air,nasik mmg wajib kalo makan dgn si Adeeb

Pegi shopping mall
Memang adalah sedikit huru hara dgn Adeeb
Sbb suka berlari,mengamuk xmo duduk atas troli @ stroller
Suka plak main nyorok2,jadi aku mmg cukup seriau bawak dia ni pegi mall sbb tak percaya dgn dia ni!
Pernah sekali tu,pegi shopping kain langsir-blh pulak menyorok celah2 kain langsir..pucat lesi muka aku cari2 x jupe dia ni.
Mmg tak reti duduk diam
Aduhai!!

Kadang2 ada sedikit rasa risau
Takut anak aku ni jenis hyper active
Tapi tak sempat lagi nak jupe paed utk check segala

*gambar ni cikgu Adeeb yang whatsapp,Adeeb memang ada playschool waktu paginya.


Baru2 ni ada kes Adeeb kena cakar kat taskanya
Sadis sungguhlah


Takpelah..adatlah duduk ramai2 tu
Aku maafkan cikgu2
Benda nak jadikan!


Hari ni dia tak sihat sgt
Flu,coughing segala
Balik keja hari ni
Barulah nak ke klinik
Kesian sgt dgr batuk non stop tu

Banyak benda aku nak buat untuk Adeeb
Smg Allah beri kelapangan waktu utk aku
Permudahkan serba serbi





2 comments:

Nurhidayu said...

Moga adeeb cepat sembuh..anak lelaki memang manja dgn mak kan..hehe

Nurhidayu said...

Moga adeeb cepat sembuh..anak lelaki memang manja dgn mak kan..hehe