Pages

07 December, 2015

AzmilMiza-E-Day

Aku mmg jarang bercerita pasal family member aku dlm blog ni
Aku masih ada adik beradik yang tak kawin lagi
Ada 3 orang lagi semuanya
Satu abang
Satu adik lelaki
Dan satu adik perempuan yang belum sampai seru jodohnya

Dan minggu lepas
Abang aku selamat bertunang dengan gadis pilihannya
Orang Kepala Batas 

Seminggu sebelumnya sedikit huru-haa hidup aku
Sbb aku yang bertugas siapkan barang hantarannya
Walaupun sikit aje hantarnya
Tapi jenuh jugak weiii

Sila layan gambor di bawah :-

*bakul buah dgn bantuan anak sedara aku

*bekas cincin & duit hantaran.

*antara hantaran masa tu

*abang yang berdarah manis

*kak long tukang sarung cincin

*dan mak bersama bakal menantu

Semoga kekal sampai ke peringkat yang seterusnya

*cucu2 mak-baru separuh aje ni!!

Apapun majlis berjalan lancar
Cuaca pun cerah tak hujan hari tu
Alhamdulillah


Ok..next..cepat2 kumpul duit abangku
10k jer kot...

:))

No comments: