Pages

10 December, 2015

Buah hati Intan Payung Mama

Buah hati ku yang seorang ni
Dah 2 tahun 1 bulan
Mulut macam mak nenek
Faveret menyanyi
Lagu Kun Anta tuh mmg faveret dia

Balik kerja mmg terkam dia ni dulu
Sgtlah manja
Suka sgt meleset2 dgn mama
Manja yaa Rabbi!
Paling suka berdukung
Yang paling lomah lutut mama
Kalo tgk masak-mintak dukung!!

Sgt suka binatang
Kucing faveret dia
Kenetulan ada stray cats yang datang menumpang makan kat rumah
Dia lah jadi tukang panggil kucing makan
Kalo mama letak makan kat dalam bekas luar porch

Lasak jangan cakap 
Super lasak
Mmg penat bila start dia melasak ni
Lain macam rasa ada anak lelaki
Dia macam tak tau penat
Kita plak yang seriau dia berlari2 tak tgk keliling ni
Aiyokhhh!!

Tp sejak ada Adeeb
Aku rasa aku lebih banyak belajar bersabar
Ragam si Adeeb lebih lagi dari kakak2nya

Apapun mama mana tak sayang anak kan
Anak buat perangai lagu mana pun
Anak tetap anak
Dialah racun
Dialah penawar

Sayang sampai mati




No comments: