Pages

25 October, 2015

Sukaneka Taska Pancaran Harmoni-Adeeb menang besar!

Minggu lepas aku sempat menghadiri majlis sukaneka taska Adeeb
Ini memang acara tahunan taska 

Anak2 aku tak pernah lagi duduk rumah pengasuh
Sumer dari kecik membesar di taska
Taska bagi aku sgt sistematik
Takde istilah taska cuti sesuka hati
Dan anak2 lebih berdikari kalo dok taska
Ini pendapat peribadi aku ler
So far aku takde komplen pasal taska Adeeb skrg.
Alhamdulillah!!

Seronok pegi tgk Adeeb bersukaneka
Kalo ikut review cikgu2 dia kat taska
Dia sgt aktif & pantang dengar muzik
Tapi masa time warm up
Blh pulak dia berdiri tegak
Agaknya dia seram tgk crowd ramai.

Marilah layan gambar 
Buat kenangan mama bila dah tua nanti

*masa ni 1st round game dia-muka cuak


*tgk mama lagi rasa nak nangis

Adeeb join 2 games-games pertama kejar bola,itu dia kalah..sbb muka cuak gila!Games kedua baru menang no 2-kenapa menang sebab games no 2-minum yakult sapa cepat habis dia menang!Adeeb tang makan,minum mmg aku tak heran-dia menurun sawan makan mamanya!

Hahahahhaha

Kak Ain & Kak Auni pun join sukaneka
Kak Ain menang dapat no 2
Bawak bola guna gelung


Aku pun join games utk ibu bapa
Sajerlah nak kuarkan peluh
Seklai sekala kan..

Sukaneka tamat dalam pukul 12
Ada jamuan ringan
Ada upacara bagi hadiah & cabutan bertuah
Pastu balik rumah semua orang pengsan tido!


Dan nampaknya kali ni sedikit bernasib baik
Kami bawak balik banyak hadiah


Jadikler utk suka2
Tahun depan kena usaha keras lagi
Kita bolot hadiah lagik

Chaiyok!




No comments: