Pages

08 October, 2015

JJCM: Foodys @Bangi Getaway

Minggu lepas aku & family g makan kat Foodys @ Bangi Getaway
Motifnya nak g Wadihana Seksyen 9 tapi bila pusing area tu macam restoran tu dah tutup 
Kempunan!

So pergilah Bangi Getaway
Syurga membeli belah orang pompuan sbb banyak betul jual baju,tudung segala jenis ada situ
Tapi aku bukan nak shopping
Aku nak g makan aje

Foodys ni pun under Wadihana
So aku expect menu pun sama macam Wadihana Seksyen 9
Tapi sila bermimpi yea mama!
Menunya terhad
Baru nak makan sup cendawan dalam roti tu!!

Sebabkan lapar
Order ajelah apa yang ada
Auni & Ain share order sizzling chicken chop


Ntah mana sizzlingnya aku pun tak tau
French fries lemau
Tapi rasa oklah
Anak2 aku takde complaint

En papa order Sizzling Lamb Chop kalo aku tak silap


Again..fries lemau
Lamb adalah masin..sgt masin
Memang tak tertelan..
Hukaloh!!

Aku order soto & Adeeb as usual dia suka makan bubur nasik

Yang nih boleh tahan,aku suka begedilnya.Adalah rasa sikit.

Dan ini nasi si Adeeb-sedap jugaklah bagi tekak akau & presentation pun not bad either!

Rega agak mahal sikit bagi aku ler
Portion: acceptable lah!

Ini ikut pendapat & pengalaman aku sndr
Mungkin nasib aku tak berapa nak baik
Mana tau masa kwn2 pegi
Best pulak kan..
Jgn pulak sebab baca review aku kotang takmo pegi pulak

Ok..cukup edisi review setakat ini
Rerajin nanti aku review lain pulak.

1 comment:

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)