Pages

18 February, 2014

Bantal busuk


Dulu aku dok pikir
Macammana kak ain & auni boleh attached dgn bantal busuk nih
Kak ain smp umur 7 tahun
Sampai lunyai & setelah aku bising2-beserta ugutan itu & ini
Barulah dia nak buang bantal busuknya itu

Auni masih lagi kelek sana-sini
Boleh amukan kalo takde tuh
Nak tido mesti nak kawannya 

Dan sekarang bila baby Adeeb tunjuk ciri2 yang sama
Mula pandai peluk bantal goleknya
Bila dia peluk2
Sampai terlena
Memang ajaib!!!


Kalo ditarik bantal tuh
Menangis mcm mama cubit


Tapi budak2 dgn bantal busuk
Still nampak comel lagik
Cuba dah tua bangka dok kelek bantal gini lagik
Rasa nak lempang laju2!!
Hahahhaha!!

Ikut kamulah anak
Satu masa nanti kamu bosan
Kamu buang jugak
Hoping so!!


2 comments:

Syahada Ahmad said...

Anak sulung sha takde plak macam tu. Hak no 2 duk kelek kain lampin dia. Kalau amik marah. tapi kalau dia tak nampak takpe. So skang, sha memang sorok kain lampin, dia pun x reti mencari, maka tak dapat lah nak kelek dah. hehe

norey said...

Lynn...anak aku dua² ada bantal busuk...tunggu lunyai...nanti tindakan sama juga diambil...heheh