Pages

25 October, 2009

Trial & Error



semalam Agel yg kuorder tiba di rumah dlm kul 11am
sejauh dr teluk intan dtgnya
aku order Agel supplement utk infant
just nak cuba
bila ku baca testimoni
drpd penggunanya
semuanya menunjukkan effect +ve
jd aku tutup sebelah mata
just nak cuba pd si auni
utk reduce effect cold allergynya

tp malam td tak smpt nak bg si auni "umi"
sbbnya setelah sepanjang hr dia meragam
so dia tertido awal dlm kul 7lebih malam td

semalam lepas maghrib
aku & family kecilku
ke AEON AU2
sajer berjalan
smbl aku nak mencari hadiah utk anak saudara ku
yg akan menyambut besdaynya esok
dan jugak membeli baju utk dinner ku
tp haram tak bertemu yg aku suka
jadi aku beli baju si ain,si auni,bj tido ku & sehelai baju blouse warna hitam
agak lama aku tak update wardrobeku
sejak mgdg rasanya
dah beranak 2 nih
masih senang nak cari blouse
cuma kena cari yg sesuai dimata & dihati & dipoket jer..

disamping men"train" papa
dgn keta baru kami
hehehe...
keta yg menjadi idaman si ain sbnrnya
dan jugak menjadi pilihan aku & papa
setelah 5 minggu application dgn bank
setelah seminggu aku sign agreement
baruler keta tu kitorg amik jumaat lepas
jadiler...
memandangkan ahli keluarga dh makin bertambah
keta ni just nice to accomodate the whole family
dan selesa
dimata,dipoket & diguna....
dan harapnya aku tak tergoda lg
utk tukar keta lg
ooooppppss....nanti!!

kalo org lain giler MPV
aku & papa
gilakan sedan car jer
asalkan ada boot & big rooming
dah ok jer kot
melainkan ada org bg aku free MPV lainler citer
hehehhe...

apapun misi aku skrg
mencari sebanyak mungkin
maklumat & petua berguna
utk aku treat "cold allergy " si auni
semoga auni cepat sihat
dan membesar macam bayi2 lain
macam kakaknya si ain

No comments: