Pages

26 October, 2009

akhirnya!!!



setelah suffering menidokan auni
yg kerap terjaga
yg tak mudah lena
yg sentiasa suka berbuai
dan mama & papa yg tak larat membuai
berjam2
akhirnya
aku & papa amik keputusan
utk beli
"cradle machine @ electric cradle"
wah..wah...
mmg high maintenance anakku yg sorang nih

jadiler
as long as dia lena
dan mmg mujarab kata papa
sbbnya bila aku balik keja td
umah ku agak kemas drpd biasa
rupanya papa ada masa nak mengemas
sinced auni lena dlm buainya..
auni..auni..

cuma skrg nih aku & papa
hanya akan letak auni
bila dia meragam jer
macam skrg nih auni tgh lena
atas divan mamanya dlm bilik

bahaya buai ni sbnrnya
sbb tuh aku alas tpt landing dia
dgn bantal org dewasa
aku taknak kepalanya bergegar sgt
dlm buaian
so rhythm buainya
sgt seminimum mungkin

smg Allah memelihara anak2ku sentiasa

2 comments:

DaniTheGirl said...

salam mama ain,
itulah yg berlaku pada Ecah baby gebuz yg berchicken pox tu hihihi...saya beli dengan Yati pengepam tegar memandangkan buai elektrik di sini sgtlah mahal compare yg saya beli. Yati beli kat batu pahat dengan rm159 siap dpt 7 spring. Tup tup skrg ni ubah pesen tido lak..takmo berbuai sgt...aiseh..geram mama Ecah ni! hihi

Mama Darwisya said...

wah...comelnye ank mama wisyah...salam kenalan yerk...thanx for answering my thread in si.com